[rev_slider new2]

עורך דין תעבורה

 ככל וקיבלת זימון לבית משפט תעבורה, זימון לשימוע בפני קצין משטרה, זימון למכון הרפואי או למשרד הרישוי או שכבר רישיונך נפסל או הותלה בגין אחד המקרים, מומלץ לפנות ולקבל ייצוג מקצועי מאת עורך דין תעבורה.

עורך דין תעבורה עמיחי גולדבאום הינו עו”ד מיומן , מקצועי ומנוסה, יוצא משטרת ישראל , מכהן נכון לכתיבת שורות אלו כיושב ראש (משותף) ועדת תעבורה ארצית בלשכת עורכי הדין.

עוה”ד הרצה ומרצה בענייני תנועה ותחבורה לרבות בלשכת עורכי הדין , באקדמיה ובארגונים בתחום הרכב והתחבורה וזוקף לזכותו אחוזי זיכויים וביטולי כתבי אישום מהגבוהים בארץ כמו גם אלפי הסדרי טיעון מקלים שאושרו על ידי בתי המשפט.

עמיחי גולדבאום עומד בראש משרד עורכי דין תעבורה מהגדולים והמובילים ביותר במחוז תל אביב והמרכז בפרט ובארץ בכלל הן מבחינת כמות התיקים והן מבחינת הצלחות במשפטים.

מומלץ להיכנס להצלחות במשפטים בראש דף זה ולהתרשם בעצמכם.

עורך דין עמיחי מופיע מעת לעת באמצעי התקשורת השונים וחווה דעה על תיקי תעבורה שונים.

עורך דין עמיחי נודע  בתור עורך דין נהיגה בשכרות ועו”ד תעבורה מהירות מופרזת בעל הצלחות רבות בתיקים בהם מכשירי מדידה – מכשיר הדראגר (ינשוף) לבדיקת שכרות, ממל”ז, דבורה, גאטסו א-3 (מהירות מופרזת).

המשרד מעניק טיפול משפטי רחב ומגוון ללקוחותיו המגיעים מכל המגזרים באוכלוסיה ומכל הארץ. מרחב הפעילות של המשרד מתפרש על כל בתי המשפט לתעבורה בארץ, מאילת , ירושלים , באר שבע , אשדוד, תל אביב , פתח תקווה , חדרה, חיפה , נצרת, עכו וצפת , בתי המשפט המחוזיים מרכז , תל אביב , חיפה , באר שבע , ירושלים ובבית המשפט העליון.

בנוסף, המשרד פועל מול משרד הרישוי והתחבורה של מדינת ישראל ומופיע בועדות ערר של משרד הבריאות על החלטות משרד הרישוי  בעקבות המלצות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים .

כתבי אישום בגין תאונות דרכים

קיבלת כתב אישום לא נעים הכולל בין היתר סעיפים של נהיגה בקלות ראש או חוסר זהירות ?

פנה אלינו כדי שנסייע לך. ההבדל בין נאשם מיוצג ללא מיוצג בתיקים הנ”ל יכול להיות הבדל של שמיים וארץ

מבחינת התוצאה

חשבת ללכת למשפט תעבורה ללא עורך דין ? חחח

כנס ותבין למה ברוב המקרים זה יסתיים במפח נפש מבחינתך.

נהיגה בשכרות – הגיע הזמן שמישהו יגלה את כל הסודות  

עוררתי כעס של הרבה קולגות אבל אני סבור שהלקוח הוא שותף לדרך ולכן השתדלתי לגלות כמעט הכל ואם יש שאלות נוספות אני כאן לרשותכם.

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים פסל ואנחנו החזרנו את הרישיון

משרדנו ייצג ומלווה נהגים מול המכון הרפואי  ו/או ועדת ערר עם אחוזי הצלחה גבוהים.

קצת סטטיסטיקה משוערת של תיקי משרדנו

קראו וראו במה אני שונה מאחרים כי עם עובדות לא ניתן להתווכח

– כ -90 אחוז מכלל כתבי האישום בגין מהירות מופרזת לרבות מהירויות חריגות הסתיימו ללא פסילה בפועל או ללא פסילה נוספת מעבר לפסילה מנהלית בת 30 יום. כך למשל סיימנו לנהגת צעירה 4 תיקים מסוג כתבי אישום במהירויות של 40 עד 50 קמש מעל למותר כל עבירה בקנס בסך 750 ש”ח לכל 4 הדוחות יחדיו.

– כ-70 אחוז מכלל תיקי נהיגה במהירות מופרזת בהם הגשנו בקשה לביטול או קיצור פסילה מנהלית – הצלחנו לעשות כן לרבות תיקים בהם הנהגים נהגו במהירות מופרזת גבוהה מאוד. בקשות מסוג זה מוגשות על ידי משרדנו בתדירות גבוהה.

-כ-15 עד 20 אחוז מכלל תיקי נהיגה במהירות מופרזת גרמנו לתביעה המשטרתית לתקן את כתב האישום לתקנה 51 לתקנות התעבורה  שהינה עבירה קלה יותר ללא ציון המהירות הספציפית והכי חשוב ללא ניקוד לחובת הנהג .

-כ-94 אחוז ( 94 אחוז כי צריך להשאיר מקום  לתוצאות אחרות, לרבות  זיכויים וביטולי כתבי אישום ) מכלל תיקי נהיגה בשכרות במשרדנו הסתיימו בתיקון כתב האישום מעבירת נהיגה בשכרות לעבירה קלה יותר של נהיגה תחת השפעת משקה משכר .
משמעות התיקון הינה מהותית ביותר – מפסילת מינימום של 24 חודשים לפסילת מינימום ( לכל הפחות) של 3 חודשים בלבד ( בניכוי פסילה מנהלית שרוצתה) והכל בהתאם להסדר הטיעון אשר הוצג ונתקבל בבית המשפט.

-כ -60 אחוז מדוחות התנועה  מסוג הודעות קנס ( ברירות משפט) אשר ביקשנו להישפט בגינם סיימנו בזיכוי או ביטול כתב אישום. 35 אחוז נוספים הסתיימו בהסדרי טיעון מקלים.

– כ-75 אחוז מתיקי תאונות דרכים  הצלחנו לתקן את כתב האישום מעבירה עיקרית של נהיגה בקלות ראש בגינה חובת פסילה של 3 חודשים לפחות לנהיגה בחוסר זהירות בגינה אין חובת פסילה.

כ -80 אחוז מהמקרים בהם קיימתי פגישת ייעוץ שמטרתה הכנה למתן עדות של חשוד בלשכת הבוחנים – בסופו של יום לא הוגש כתב אישום או שהוגש כתב אישום הכולל הוראות חיקוק קלות יותר מאלו שהיה צפוי להיות נאשם בגינם.

– כ – 75 אחוז מכלל תיקי ערר על החלטות משרד הרישוי והמכון הרפואי – החזרנו בסופו של יום את רישיון הנהיגה, בין אם מדובר בהכנה לבדיקה חוזרת במכן הרפואי לבטיחות בדרכים ובין אם מדובר בהגשת ערר לועדת הערר בתל השומר וייצוג בועדת ערר.

100 אחוז מכלל תיקי משרד התחבורה (תת”ח) סיימנו בהסדרי טיעון מקלים יחסית לכתבי האישום.

נהיגה בשכרות

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין נהיגה בשכרות

עורך דין נהיגה בשכרות

עורך דין בתל אביב

הסבת דוח מהירות מופרזת

מהירות מופרזת

חשפנו פגמים בדרישות המשטרה להסבת תיקי מהירות מופרזת



עורך דין מומחה לתעבורה

 סיכויים גבוהים!

אתה בידיים טובות! פניתם לייעוץ עם עורך דין לתעבורה מיומן ומנוסה !

עורך דין לתעבורה

 ניסיון רב!

עו”ד תעבורה עמיחי הרצה בדיני תעבורה שנים רבות בלשכת עורכי הדין, במדרשה למשפט מעשי, בארגונים ובאקדמיה. לפני כן שימש גם מדריך ומעביר מבחני ידע לשוטרים .הידע והניסיון שלנו מלווה את הלקוח ומקנה לו רוגע ביטחון וחופש!

 אל תהסס!

המשרד זוקף לזכותו אחוז זיכויים וביטולי כתבי אישום גבוהים ואלפי הסדרי טיעון מקלים בתיקי תעבורה.

ניהול תיק תעבורה על ידי עורך דין תעבורה מקצועי

תיק המנוהל ע”י עו”ד תעבורה רוקם עור וגידים לרוב במפגש שוטר עם נהג בכביש ובדרך, כמו כן לעתים תיק תעבורה יהיה במפגש רכב עם מכשיר מדידה אלקטרוני, לרוב מצלמה ודו”ח תנועה ישלח בדואר לנהג. כפי שציינו, דו”ח תנועה-הזמנה לדין וכתב אישום או דו”ח הודעת קנס (הנקרא גם ברירת משפט) יירשם בדרך כלל בשטח ע”י שוטר תנועה או סיור ויימסר ביד לנהג.

לנהג הנאשם ו/או עו”ד מטעמו זכות לעיין בתיק המשטרה ובראיות התביעה מתוקף סעיף 74 לחוק סדר הדיון הפלילי. לאחר שיש בידיהם את מלוא תיק המשטרה עורך דין תעבורה יכול לגבש עמדה לאישום ולקבל החלטה על אופן ניהול תיק התעבורה.

דעו -ברוב התיקים אסופת המסמכים שקיבלתם לרבות הזמנה לדין וכתב אישום הינה רק חלק ממלוא אסופת המסמכים , כך למשל תיק נהיגה בשכרות מכיל כ- 20 עמודים ועל עיין מקצועית לבדקם כי הסוד במשפטי תעבורה הוא פשוט מאוד – איתור כשלים וליקויים ע”י עורך דין מקצועי !! . רק כך תקבלו את התוצאה הטובה ביותר מבחינתכם.

לאחר גיבוש עמדה עורך הדין בשיתוף עם הלקוח יקבלו החלטה האם לקדם הגעה להסדר טיעון מקל תוך הצגת כשלים ,ליקויים  ובעייתיות בחומר הראיות אשר בידי המשטרה ותוך כך לחשוף דברים ולנטרל את גרם ההפתעה או לכפור בתיק כפירה ספציפית, להתחיל לנהל הוכחות כלומר לחקור את העדים ותוך כדי ישיבת ההוכחות לראות האם ניתן להגיע להסכמות מקלות אף יותר או לנהל התיק עד הזיכוי המיוחל והכל תוך בחינת סיכוי מול סיכון.

קישורים נוספים בעלי ערך רב

מהירות מופרזת עונש

מהירות מופרזת

נהיגה בשכרות – כתב אישום בוטל

נהיגה בשכרות – 305 מיקרוגרם – זיכוי

נהיגה בשכרות פעם שניה – עו”ד גולדבאום זיכה את הנהג

עורך דין ברמת גן

מחיר הוגן של עורך דין תעבורה – מהו ?

עורך דין תעבורה הכי טוב שיש – עניין של השקפה ודיעה. אבוי לעוה”ד שיעיד על עצמו ככזה

עורך דין תעבורה מומלץ

אשמח לסייע ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורכם וכדי שתשמרו על רישיונכם בארנק ולא במשטרת ישראל או בבית המשפט. שיחת ייעוץ חינם בטרם פגישה בנייד 0525555574.

אני כאן בשבילכם!

היכנסו להצלחות המשרד כי עם עובדות לא ניתן להתווכח! 


הצלחות בתיקי תעבורה